RICOCHET INFINITY
http://www.ricochetinfinity.com/forums/

The Infinity Forum - by BigMama
http://www.ricochetinfinity.com/forums/viewtopic.php?f=23&t=20157
Page 1 of 2

Author:  DizzyDee [ Sun May 02, 2010 4:04 pm ]
Post subject:  The Infinity Forum - by BigMama

Click 'Post Reply' to add a comment about 'The Infinity Forum'.


Description by BigMama: This set is my invitation to anyone who would like to learn more about creating levels and/or provide feedback to authors of sets. It is a fairly easy set. Hope you enjoy and if you're not a member of the forum, try it...you might like it...

Author:  Uki [ Sun May 02, 2010 6:51 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

First one to vote.

This is a nice and Really Helpful Set, BigMama. Anyone who wants to join the forum and be a part of our family, Nice Sentence.
Here's hint for everyone. On Level 7 (Choices, Choices) First use the Small Ball To Get the Rings if you want.

Tags: Easy, Kids, Sparkly, Strategy, Classic Style, Artistic
Grades: A+ \ A+ \ A+

Hope you make more sets like this, BigMama.

Uki

Author:  happysis [ Sun May 02, 2010 6:56 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Nice set Big Mama. I liked Level 6 the most..it was cute =D> Thanks for sharing.

Author:  Bob12 [ Sun May 02, 2010 7:56 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Excellent set, as usual. Too bad there's nothing in the Academy or on the forums to teach me imagination :)

Author:  James C. Smith [ Tue May 04, 2010 3:45 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Great levelset. In addition to the message, I especially liked the choice level.

Author:  Leonard Lowinger [ Tue May 04, 2010 6:00 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

AHHHHHHH, Imagination is what makes Ricochet Infinity the best of all games. :D
Great set BigMama, A year or so ago somebody got offended because I rated you the Best of the Best. And I am very sorry I did not ment to offend anyone, it is just my opinion. Nevertheless I do recognize the list has increased tremendously.

Author:  BigMama [ Wed May 05, 2010 12:22 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Thanks Uki. I hope it works to get more people here. There's so many who play the game. If we can get some of them to the forum, that'd be great! And btw, on L7 you can also get rid of all the 3-hit bricks and the deflectors go away. So there's two ways to get the rings...lol. I just couldn't resist a little bit of puzzle in the set. :lol:

Thanks happysis. You always comment on sets and I always appreciate it! :P

LOL Bob. There are so many ideas I have and can't seem to make happen; then again, there are times when I itch to create and nothing comes to mind. All I can say is, try and try and try again? lol Thanks for commenting. :D

Thanks James. I hope it does a good job getting some of those players and creators to the forum. It's such a great place with such a fun group of people.

Thanks Leonard Lowinger. I agree that the possibilities are limitless (infinite...lol). I'm honored that you would feel I am the best of the best, although I think there are many authors that have talent better than mine...lol. Everyone is entitled to their opinion, so don't worry. And if your opinion changes...don't worry about that either...lol 8)

Author:  Pandemonium_Bg [ Wed May 05, 2010 12:46 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Nice and funny set. Hopefully, it will do it's job :)

I agree with Leonard. Your Gauntlet series is just amazing. It inspired me to start playing with the editor long time ago, in RLW days and for that, I am very thankful.

Author:  old cuss [ Wed May 05, 2010 2:53 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Very nice BigMama. It did it's job...it got me here!

Author:  metalmethod69 [ Wed May 05, 2010 6:18 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

It's WORKING... :D

Very cool BM! 8)

Author:  DizzyDee [ Wed May 05, 2010 10:54 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Another great set from the BigMama! =D>
You incorporated all your many talents for a fun set, plus got an important message out.
Great idea for a set & it IS working. There have been at least 5 new members who've joined since this set was released. I'm sure there'll be more. :D

My favorite levels were 3 & 4. (I really liked the fake bombs in L4 :lol: )

A/A/A

Author:  Hoppy [ Sun May 09, 2010 11:37 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

when I got to level 7, Choices, my first choice was the rail ball, no rings. Then I did a Restart level and selected the acid ball, nope. then I selected the small ball but couldn't get it between the deflectors. I came here and read the posts and, AHA, BigMama gave me the answer to get rid of the 3-hit bricks and the deflectors disappear! Hurray! Great set! Thanks.

Author:  BigMama [ Mon May 10, 2010 12:44 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Thanks, Pandemonium_Bg, I hope so too. :P And thanks for the nice comment on the Gauntlet series.

Hello old cuss. Glad you came to the forum. It's so neat to see new members. I hope you keep coming back. =D>

I've noticed it's working too metal. Cool!!! 8)

DizzyDee, New members is music to my ears. It's such a great place to come, for both the player and creator. Thanks for posting! :D

LOL Hoppy. When I read some of the other posts, I thought that might be handy. Glad it helped!

Author:  thumpersgirl [ Tue May 11, 2010 3:49 am ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Gotta agree with Leonard. You are among the best of the best. Unfortunately, I don't believe I have an original idea in my head. I don't have the imagination to create. I am better at expanding on others' ideas, which isn't gonna help me here, I'm afraid lol. Love your stuff

Author:  dar [ Tue May 11, 2010 12:49 pm ]
Post subject:  Re: The Infinity Forum - by BigMama

Great set and message!
Thanks for my little 'surprise' at the end.
You bad girl. :lol:
Another notch on your belt of successful sets!!
:mrgreen:
dar

Page 1 of 2 All times are UTC
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/